SZALON ETIKETt

Kedves Vendégeim!

A rossz tapasztalatok és a szolgáltatásaim fejlesztése érdekében a következő szalon etikettet vezettem be;

Kezdésképp remélem nem gond, ha tegező viszonyban fogok tájékoztatást adni Nektek, köszönöm, hogy elolvassátok az alábbiakat.

--> Foglalás

Minden kedves vendégem számára maximális odafigyelést és törődést szeretnék biztosítani. Ahhoz, hogy az időpontodat garantálni tudjam, kérném, ennek érdekében előre foglald le a számodra megfelelő időpontot.

--> MIT VÁRJ EL A KIVÁLASZTOTT KOZMETIKUSODTÓL?

  • Ma már a legtöbb kozmetika úgy működik, hogy egyszerre csak egyetlen vendéggel foglalkozik a kozmetikus( én is! ).
  • De nem mindenhol! Ha biztos akarsz lenni ebben, nyugodtan kérdezz rá a bejelentkezésnél.
  • Tiszta hajpánt vagy egyszer használatos sapka, beterítő kendő. Ezek elengedhetetlenek egy kozmetikai kezelésnél, egyéb kezeléseknél dekoltázsruha is. Minden vendégnek frisset kell kapnia!
  • Alapvetően makulátlan rendnek és tisztaságnak kell uralkodnia a szalonban, a kozmetikában a legfőképpen.
  • Egy alapos kozmetikus, minden látogatásod alkalmával megvizsgálja alaposan a bőröd. Nem csak az első alkalomkor! Mindig az adott, aznapi bőrproblémának megfelelően ajánl arckezelést. A bőrtípusodnál vagy szezonálisan nem végezhető arckezeléseket nem csinálja meg rajtad! Az elhivatott szakembernek fontos a TE bőröd!
  • Egy jó kozmetikus figyelembe veszi étkezési szokásaid, esetleges gyógyszerek mellékhatásairól tudakozik nálad.
  • A kezelés előtt átbeszéli veled az adott kezelésed. Az esetleges extra költségekre ( plusz pakolás, gép alkalmazására stb.) előre felhívja a figyelmed.
  • A kezelés lépéseit elmagyarázza, hogy eredményesebben tudd otthon is kezelni a bőröd.
  • A kezelés alatt nem hagy hosszabb időre magadra.
  • Figyelnek arra, hogy a hőmérséklet, zene, hangulat megfelelő legyen neked!

--> MIT VÁR EL A KOZMETIKUS:

  • Ha gépkocsival érkezel, kérlek kalkuláld bele, hogy 10-15 percet is igénybe vehet a parkoló keresése. Az ebből adódó késést nem tudom figyelembe venni.
  • Érkezz pontosan, vagy inkább hamarabb! Egy jó kozmetikus napja percre pontosan be van táblázva. Késve érkezés esetén nem áll módomban a kezelés időtartamát kiterjeszteni, meghosszabbítani, az utánad érkező Vendégre való tekintettel.
  • Ha én csúszok, természetesen a te kezelésed sem csapom össze! Ugyanakkor te is elvárhatod, hogy ha te vagy aznap az első vendég, akkor már felkészülten várjalak!
  • Senki sem váltogatja szívesen a kozmetikusát. De a kölcsönös jó viszonyért, mindkét félnek tennie kell.
  • Ha teheted, Tervezd meg előre, hogy hogyan fogsz eljutni hozzám!
  • Nagyon szívesen elnavigálnálak, de amikor épp valakit kezelek, nem mindig tudom felvenni a telefont/SMS-ekre válaszolni, hogy útba igazítsalak. Te sem vennéd jó néven, ha minden 10 percben telefonálnék, amikor Téged kezellek. Előfordulhat nálam is 10 perc csúszás, amikor már azon vagyok, hogy a következő vendéget minél kevesebb ideig várassam meg, pláne nem tudom felvenni a telefont azért, hogy elmagyarázzam hogyan jutsz ide!
  • A saját érdekedben használj útvonaltervezőt.
  • Sikeres érkezésed után bátran mond el, hogy mi nem tetszik a bőrödön, min szeretnél változtatni! Nagyon fogok örülni neki, hogy együttműködsz a bőrápolásodban. Nyugodtan kérj otthoni bőrápolásra javaslatot!
  • Mond el, ha valamilyen kezeléstípusnál kapcsolatban vannak korábbról kellemetlen emlékeid! Jelezd, ha tudsz valamilyen meglévő érzékenységedről, allergiádról, ha babát vársz vagy valamilyen orvosi kezelés alatt állsz. ( Ha herpesz van az arcodon, vagy beteg vagy, akár múlófélben is, inkább jelezd , és nézünk másik időpontot neked. Ne veszélyezteted magad, kozmetikusod és a többi vendég egészségét! )
  • Bátran jelezz, ha kezelés alatt, valami csíp, hideg-forró, ha zavar a zene vagy fázol, szomjas vagy! Örülni fogok a visszajelzésednek, és minden erőmmel azon leszek, hogy a lehető legjobban érezd magad!
  • Látogatásod végén foglald le előre a következő időpontod! Hidd el egyszerűbb és kényelmesebb, mint az utolsó pillanatban bepréseltetni magad valahova!
  • Ha véletlenül nem tudsz eljönni egy megbeszélt időpontra, mond le legalább egy sms-ben, amilyen gyorsan csak tudod, de minimum 24 órával az esetleges érkezés előtt!
  • Vendégként sokszor egy kozmetikai arckezelés felér egy kisebb wellnesszel. De ne feledd, nekünk kozmetikusoknak (bár szívvel lélekkel végezzük) ez a munkánk.

-->  Minden lemondott, nem igénybe vett időpont, nekünk bevétel kiesés. Miattad más vendégről mondtunk le, ezért kérném szépen a következő szabályokat tartsuk be a kellemetlenségek elkerülése végett:

--> Lemondási feltételek:

  • Bármikor, bárkivel megtörténhet, hogy előre nem látható okokból nem tud eljönni. Ilyenkor, ha a kezelés időpontját módosítani vagy törölni szeretnéd, azt legkésőbb a lefoglalt időpont előtt 24 órával szíveskedj megtenni, így nekem is marad annyi időm, hogy ezt az időpontot másoknak odaadhassam.
  • Amennyiben valakivel előfordul, hogy 24 óran belül lemondja az időpontját, a következő kezelés árához további 50%-ot számolunk fel. Ha a „pótolt” kezelésre se érkezel időben, a következő időpontod már csak előre utalás esetén tudom rögzíteni.

Ennek oka, hogy az idő pénz, és a mi időnk a megélhetésünk, ezért kérünk Titeket ennek tiszteletben tartására!

Kérem, várjon... Kérlek, várj..